Zaproponowanie klientowi różnych rozwiązań, co do formy dostawy może wpłynąć na jego decyzję dotyczącą wyboru internetowego sprzedawcy. Warto pamiętać, że każdy klient ma inne preferencje i potrzeby w zakresie dostawy towaru oraz sposobu płatności.
Duża część klientów woli otrzymać swoje zakupy w jak najkrótszym czasie, nie zważając na to, że może się to wiązać z podwyższeniem kosztów przesyłki. Inni wolą zapłacić mniej za wysyłkę towaru i świadomie otrzymać produkt w późniejszym terminie. Podobnie rzecz się ma w odniesieniu do sposobu płatności - różni klienci cenią sobie inne rozwiązania. Ci bardziej otwarci na technologię i szybkość z pewnością postawią na płatności elektroniczne, podczas gdy tradycjonaliści postawią na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.
W sklepie internetowym opartym o Usługę WAPRO B2C/B2B, dzięki integracji z szeroką gamą wiodących operatorów rynkowych, masz możliwość zaoferowania swoim Klientom różnych form dostaw i płatności, obsługiwanych szybko i bezpiecznie.
Płatności
Metody płatności, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:
- płatność za pobraniem
- płatność przy odbiorze osobistym
- przelew tradycyjny
- płatności elektroniczne:
- DotPay
- PayU
- Przelewy24
- tpay.com
- PayByNet
- eService
- AutoPay
- Imoje
- Paypo
- Paynow
- PayPal
- BLIK
- eRaty Santander
Dostawy
Metody dostawy, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:
- odbiór osobisty ze wskazaniem punktów odbioru
- dostawy kurierskie
- dostawa przez Pocztę Polską, odbiór w punkcie i automatach paczkowych
- dostawa przez Paczkomaty InPost
- dostawa do punktów i punktów DHL I DPD
- dostawy własne