Dostawa i płatność

Zaproponowanie klientowi różnych rozwiązań, co do formy dostawy może wpłynąć na jego decyzję dotyczącą wyboru internetowego sprzedawcy. Warto pamiętać, że każdy klient ma inne preferencje i potrzeby w zakresie dostawy towaru oraz sposobu płatności.

Duża część klientów woli otrzymać swoje zakupy w jak najkrótszym czasie, nie zważając na to, że może się to wiązać z podwyższeniem kosztów przesyłki. Inni wolą zapłacić mniej za wysyłkę towaru i świadomie otrzymać produkt w późniejszym terminie. Podobnie rzecz się ma w odniesieniu do sposobu płatności - różni klienci cenią sobie inne rozwiązania. Ci bardziej otwarci na technologię i szybkość z pewnością postawią na płatności elektroniczne, podczas gdy tradycjonaliści postawią na przelew tradycyjny lub płatność za pobraniem.

W sklepie internetowym opartym o Usługę WAPRO B2C/B2B, dzięki integracji z szeroką gamą wiodących operatorów rynkowych, masz możliwość zaoferowania swoim Klientom różnych form dostaw i płatności, obsługiwanych szybko i bezpiecznie.

Płatności

Metody płatności, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:

  • płatność za pobraniem
  • płatność przy odbiorze osobistym
  • przelew tradycyjny
  • płatności elektroniczne:
    • DotPay
    • PayU
    • Przelewy24
    • tpay.com
    • PayByNet
    • eService
    • AutoPay
    • Imoje
    • Paypo
    • Paynow
  • PayPal
  • BLIK
  • eRaty Santander
 

Dostawy

Metody dostawy, jakie możesz zaoferować swoim klientom, to:

  • odbiór osobisty ze wskazaniem punktów odbioru
  • dostawy kurierskie
  • dostawa przez Pocztę Polską, odbiór w punkcie i automatach paczkowych
  • dostawa przez Paczkomaty InPost
  • dostawa do punktów i punktów DHL I DPD
  • dostawy własne